Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

12/1/17

ΓΥΜΝΟΣΑΛΙΑΓΚΑΣ - Γεώργιος-Κάρολος Μ. Τσιλεδάκης

Μπήκανε στο σπίτι μου
τρέχω να γλιτώσω
σε μια βεράντα εδώ ψηλά
κρύβομαι φοβισμένος

Τους βλέπω είναι φίλοι μου
τις τσέπες τους αδειάζουν
στην θέα φαλτσέτας σουβλερής
εκλιπαρούν για οίκτο

Τα μάτια μου τα ορθάνοιχτα
επιχειρώ να κλείσω
μα σύρμα αγκυλωτό
στα βλέφαρα πλεγμένο
με τιμωρεί να βλέπω

Πρέπει να δω να σιχαθώ
τα κτήνη που σκοτώνουν
κι εμένα άπραγο θεατή
άτολμο να δειλιάζω

Θεέ μου

Άγρια ζώα αλλοδαπά
τους κόβουν τα λαρύγγια
για μία χούφτα αργύρια
χάνουν τα όνειρα τους

Θα έρθει κι η σειρά μου;

Μα να ‘ναι καλά που η βροχή
τα δάκρυα σκορπάει
και οι λυπητερές βροντές
σαν από Θείο θρήνο και οργή
για μια θυσία ανίερη
σκιάζουνε τους λυγμούς μου

Την γλίτωσα και πάλι
εν’ ανθρωπάκι ταπεινό
με μια ζωούλα ελεεινή
κλεισμένο στο καβούκι
έτσι με θέλαν πάντοτε
οι σύγχρονοι Εφιάλτες

Ποτάμι από δάκρυα
στα πόδια μου χυμένα
μα κόκκινα στο χρώμα;

Δεν είναι δάκρυα

Αίματα

Σιγά-σιγά αδειάζω
Αργά και βασανιστικά
σμίγω με τον Χάρο

Και τώρα Γυμνοσάλιαγκα
μου λέω θα διαλέξεις:

ψόφο ατιμωτικό
κρυμμένη γυναικούλα;
Ή θάνατο ηρωικό
βορά των Ολυμπίων;

Και να η ευκαιρία

Σε κολυμπήθρας κόκκινο νερό
θα βαπτιστώ
και ήρωας θα γίνω

Θα πέσω με το ξίφος μου
στους σιχαμένους εισβολείς
του Ξένιου Διός
λαθραίους παραβάτες
τις σάρκες τους να σκίσω

Από δάκρυα νερό
και αίμα αγιασμό
γίνομαι ημίθεος
κι αρχίζω σφαγιασμό

Σκουπίδια ήρθε η Νέμεσις
να δω που θα κρυφτείτε

Βάρβαροι βέβηλοι οχετοί
τη χώρα των Θεών βρομήσατε
μπήκατε απρόσκλητοι
δίχως σεβασμό
χωρίς να προσκυνήσετε

κλέψατε ρημάξατε
βιάσατε λεηλατήσατε
άνανδρα φίδια ύπουλα
την ιστορία μας φθονήσατε

Ένα σας υπόσχομαι
φωνάζοντας με στόμφο
και με στεντόρεια φωνή
«Έλληνες στα όπλα»
τα μέλη σας σε χωματερή
άταφα θα σκορπίσω
τη χώρα των Ολύμπιων Θεών
θα ξεβρομίσω

Τα μάτια μου αιμορραγούν
το σύρμα το βάλαν Εκείνοι
το λάβαρο ψηλά να δω
κι επανάσταση συνείδησης
ν’ αρχίσω

Και πλέον δεν φοβάμαι

Την χώρα των Ελλήνων
Tων υιών των Θεών
Mαζί τους θ’ αναστήσω...
...
Γεώργιος-Κάρολος Μ. Τσιλεδάκης  
«Όρνια-Λάµιες "Ποιητική Συλλογή
...
Εκδόσεις CompuMedia 2014
Εξώφυλλο: «Λήθη – Μνημοσύνη» - 
από τη σειρά έργων «DaDarsa» του καλλιτέχνη Γιάννη Στρατή.
Artwork: by Liza G.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura