Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

16/12/16

ΟΡΝΙΑ-ΛΑΜΙΕΣ - Γεώργιος-Κάρολος Μ. Τσιλεδάκης

Όρνια-Λάμιες γδέρνανε 
και σκίζανε το κουφάρι
δεν θέλανε την σάρκα 
το δέρμα κατατρώγανε 
που έλαμπε ακόμη

Μια πανοπλία αστραφτερή 
που έκρυβε απ’ όλους
μια μάζα σάπια σκουληκιών 
που τρώγονταν μεταξύ τους

Όρνια-Λάμιες σας καλώ 
νύχια της Νέμεσις ελάτε
ξεσκίστε με το ράμφος σας 
τούτο το δέρμα τ’ όμορφο
κι αφήστε ν’ αγναντεύσω

Βλέπω λουλούδια εκεί μακριά;
Όχι, σκουλήκια είναι 
και νύμφες πεταλούδες
μέχρι κι αυτές ντυθήκανε 
Μάη να θυμίζουν

Το γέλιο τους το περιπαικτικό 
που δεν μπορώ ν’ αντέξω
καθάριο γάργαρο νερό 
ακούγεται απ’ έξω

Όμορφο δέρμα σκουληκιών 
με κόπρανα γεμάτο
τις φλύκταινες σου έκρυψες 
μάταια να γελάσεις
τα Όρνια-Λάμιες που ‘ρχονται 
το δίκιο να ορίσουν

Και ξαφνικά σκιά παντού 
κάτι σαν να ζυγώνει
χαστούκια από φτερά 
με πούπουλα ξυράφια
σε τάφρο με πετάνε 
με την κοιλιά ανοιγμένη

Θεέ μου είναι πάνω μου 
τις πέτσες μου τραβάνε 
κι απ’ των νυχιών τις χαρακιές 
οι κάμπιες ξεπροβάλλουν

Εντόσθια και έντερα 
το φόρεμα τους χάνουν
κι ο Χάρος σαδιστής 
καθώς αργά ψυχορραγώ 
γελά

Τα Όρνια-Λάμιες

Θεέ μου

Μηηη...
...
Γεώργιος-Κάρολος Μ. Τσιλεδάκης  
«Όρνια-Λάµιες "Ποιητική Συλλογή
...
Εκδόσεις CompuMedia 2014
Εξώφυλλο: «Λήθη – Μνημοσύνη» - 
από τη σειρά έργων «DaDarsa» του καλλιτέχνη Γιάννη Στρατή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura