Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

15/12/16

ΕΧΙΔΝΟΠΥΘΩΝΑΣ - Γεώργιος-Κάρολος Μ. Τσιλεδάκης

Φίδι με σώμα Πύθωνα 
και Έχιδνας φαρμάκι
τυλίχτηκε στο στέρνο μου 
κι άρχιζε να με σφίγγει

Το δηλητήριο του προσδοκώ 
γρήγορα να πεθάνω
κι όμως δεν με τελείωσε 
δαγκώνοντας τον λαιμό μου
στο στήθος πίεζε αργά 
και μ’ έκανε να ξεράσω

Ό,τι καλό είχα το ‘φτυσα 
και στέγνωσα την καρδιά μου
μόνο χολή απέμεινε 
την πίκρα μου να δείχνει

Φλέμα γίναν τα όνειρα
που έχτισα με σένα
με κείνη με τους φίλους μου 
που μου ‘δωσαν ως δώρο
τριάντα αργύρια πλαστά 
αντάλλαγμα αγάπης

Κι όσο με σφίγγει ο Πύθωνας 
σαν κόμπος στο στομάχι
θηλιά αγκαθωτή 
στεφάνι στους κροτάφους
Έχιδνα σε παρακαλώ 
την μνήμη μου να νεκρώσεις
συνείδηση φιλότιμο 
αυτά με καταστρέψαν

...
Γεώργιος-Κάρολος Μ. Τσιλεδάκης  
«Όρνια-Λάµιες "Ποιητική Συλλογή
...
Εκδόσεις CompuMedia 2014
Εξώφυλλο: «Λήθη – Μνημοσύνη» - 
από τη σειρά έργων «DaDarsa» του καλλιτέχνη Γιάννη Στρατή.
...
Ο Δρ. Γεώργιος-Κάρολος Μ. Τσιλεδάκης γεννήθηκε στην Μπολόνια Ιταλίας. Σπούδασε στο Τµήµα Φυσικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστήµιου Θεσσαλονίκης. Απέκτησε διδακτορικό τίτλο στην Πυρηνική Φυσική από το Πολυτεχνείο του Ντάρµσταντ στη Γερµανία και συνέχισε µε µεταδιδακτορικά σε Χαϊδελβέργη και Παρίσι, όπου σήµερα ζει και εργάζεται ως ερευνητής. Έχει εκπληρώσει το στρατιωτικό του καθήκον ως Εύζωνας στην Προεδρική Φρουρά. Η ποιητική του συλλογή «Όρνια-Λάµιες» ζωγραφίζει τραγικά και µε µελανά χρώµατα την αδυναµία ενός προδοµένου από Εφιάλτες αξιοπρεπή ανθρώπου να υπερβεί µόνος του τα σηµερινά υπαρξιακά αδιέξοδα, όντας θύµα ενός αναπόφευκτου πεπρωµένου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura