Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

9/10/16

ΕΝΔΟΜΥΧΑ - Βασιλική Δραγούνη

Δεν σε σκέφτομαι άλλο πλέον
παρά το ότι ακόμα υπάρχεις σε κάποια άκρη του εαυτού μου.
Ανήκεις στην ασθενή μνήμη -εύθραυστη
κατά καιρούς- ξεσπά σε δάκρυα. Την αποκαλώ βροχή.
Καλύπτω κάθε νύχτα με νεκρά αστέρια 
κρατώντας το κρύο φεγγάρι σε απόσταση.
Προχωρώ στην κάθε μέρα μου σαν αύριο
-όταν οι άλλοι παλεύουν ακόμα με το χθεσινό χάος-
δίνοντας μάχες με γνώριμους εχθρούς
-πάθη κι επεξηγήσεις, που μαίνονται γύρω μου καθώς κάθε φορά θυμάμαι
διαφορετικά: είμαι μια άλυτη διαμάχη
που εστιάζει στο ενδόμυχο, κάθε φορά, στο δισεπίλυτο.

Βασιλική Δραγούνη

1 σχόλιο:

Stratis Parelis είπε...

Όμορφο! την καλησπέρα μου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura