Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

4/6/16

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ - Βασιλική Δραγούνη


Μάθε αυτό για μένα, θα αναζητήσω στον άνεμο 
το τελευταίο σου άγγιγμα, σε κάθε αύρα
κάτι από σένα που έχω γνωρίσει.

Συχνά ακούω τον συμπονετικό λυγμό της χλόης
τον θρήνο της που πέφτει με απόγνωση στο χώμα και χαϊδεύει 
σαν αναστεναγμός τα πόδια μου.

Οι αύρες μας συγκλίνουν, κι άλλοτε αλλάζουν τροχιές  
μα τίποτα από αυτό που είμαστε ο ένας για τον άλλον δεν ξοδεύεται 
αλλά μεταφέρεται μέσα από όλα τα φίλτρα της συνείδησης.

Τα χέρια μου περικλείουν το ζωντανό κενό σου 
και τα μαλλιά μου παρασέρνει ο άνεμος
ο σφυγμός μου πάλλεται στον ρυθμό της βροχής.

Στο χάσμα της απόστασης μας καταιγίδες μαίνονται
και μπορώ να νιώσω ότι σου λείπω στον θρήνο του αέρα
όπου η αγάπη κομματιάζεται στις τύψεις της μοναξιάς.

Τίποτα δεν έχει χαθεί. 
Άνεμος θα γίνω να φυσάω ανάμεσα απ' τις σκέψεις σου
η φωνή σου στ' αυτιά μου σαν ψίθυρος, σαν καταιγίδα.
Και δεν θα σου απαντώ.

Βασιλική Δραγούνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura