Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

11/3/16

Mπλε αύρα - Βασιλική Δραγούνη

Συζητώντας ξανά για την αγάπη και όλα τα συναφή
λέξεις δοκιμασμένες και απορριπτέες
και δεύτερες σκέψεις, αντιστάσεις,
άμυνες ή ουτοπίες - δεν ξέρω -
αύριο πιθανόν, στο απαράλλακτο αύριο
να αποτιμήσουμε με επιφύλαξη της φθοράς τα ψήγματα
κι ίσως τότε πούμε αντίο.
Τυχοδιώκτης - αχ, στα όνειρά μου είμαι τυχοδιώκτης
περιπλανώμενος, φορώντας ρούχα πολύχρωμα
μπορώ να ταξιδέψω μακριά σου
μπορώ να είμαι γελωτοποιός ή ιερομάρτυρας
- σου έχω αναφέρει πόσο κουρασμένη νιώθω τελευταία;
Λιώνουν τα χιόνια στα ορεινά της συνείδησης
και λιλιπούτειο το αερόπλοιο που θα με μεταφέρει ως εκεί,
έχει έναν καπετάνιο που εξαφανίζεται σιγά σιγά το πρωί
όπως και εσύ, δραπετεύοντας μηδενιστικά
από την διακυβέρνηση των ονείρων μου,
και από προσδοκίες και καταστροφές
που δεν επιτεύχθηκαν ακόμη
- όπως σε όλους τους τόπους των ονείρων.
Θα απομακρυνθώ ήσυχα από σένα
μόνη μου ξαφνικά, στον δικό μου δρόμο
δεκάδες θέλω θα χαθούν στη λησμονιά
του χρόνου απολιθώματα, κορμοί σωριασμένοι σε πλίνθους
δίχως φτιασίδια και τεχνάσματα
θα έρθουν να φωλιάσουν
χωρίς ντροπή στο σήμερα, χωρίς φόβο.
Άφταστος προορισμός θα γίνουν μνήμες του μέλλοντος
διαβαίνοντας μέσα από αλλοτινά τοπία
ξένη, στις αδιέξοδες διαδρομές των σκονισμένων οριζόντων
των ανεκπλήρωτων χρησμών και ακυρώσεων
όπου η σκιά σου εκεί σαν φάντασμα τυφλό θα ακολουθεί
αναγνωρίζοντας τη μπλε αύρα μου.

Βασιλική Δραγούνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura