Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

23/2/16

Έλα κοντά μου ... - Στρατής Παρέλης

Έλα κοντά μου λυρικά σαν πεταλούδα
Έρχομαι από σχήματα απουσίας
Από μουσικές χωρίς νότες 
από δρόμους του πουθενά-
Η ποίηση μου είναι ένα γυλιό 
που έχει όλα μου τα υπάρχοντα-
Λείπω απ’ όλα λείπω για να λείπω
Και υποφέρω επιδέξια την μοναξιά.
Χτυπώ τα πλήκτρα και το χάσμα γεφυρώνεται
Από την θεατή στον τραγωδό από
Εσένα σε μένα από
Τον αναγνώστη στον ποιητή 
της γης, Από τον ιερωμένο της σκέψης 
στον θύτη της γνώσης από
Τον καταφατικό στον πράγματι αντιρρησία
Που αναφλέγει όλα τα λεχθέντα.
Έρχομαι από παρόντα χρόνο που ζηλεύει τον μέλλοντα
Έρχομαι από την εισαγγελία των νεφών
Έρχομαι από την εφηβεία των πάντων.
Κι είμαι φιρμάνι που το ακολουθείς 
γιατί σε πείθει η αλήθεια του.
Έρχομαι από μια δύναμη ψυχής 
που αν την έχεις σου τσιρίζουν φωνήεντα 
σαν μες τα χέρια σου ωδικά πουλιά.
Επικοινώνησε μαζί μου μες από τον έρωτα φωτιάς
Έλα κοντά μου λυρικά σαν πεταλούδα
Άσε το αχρείο γύρω σου να ασχημονεί
Και όταν έρθει η ώρα 
τιμώρησε!
Διερμηνείες που αχούν κλέος ποιητικό
Τα λόγια σου τα λόγια μου
Και γράφω γράφω γράφω 
με μανία- ώσπου
Να αδειάσει αυτή η ψυχή
Από σκέψεις κι αισθήματα.
Κρατώ εξήγηση που μου διαμηνύει η αλήθεια 
Δύσπιστος είμαι 
για πολλά
Πιθανόν μια μέρα για όλα να αμφέβαλα.
Να που όταν οι μέρες μ’ αφοπλίσουν
Τα μάτια μου ξέρω πως θα κοιτάζουν 
Αλλιώς του κόσμου τα όμορφα!
9.10.2012

Image by juepaap

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura