Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

20/12/14

Όχι........Παναγιώτης Στυλιανόπουλος

Όχι........
Δεν ξεκινώ για την Ιθάκη.
Για να σε συναντήσω.....γι αυτό,
μόνο γι αυτό ταξίδι σου ετοιμάζω.
Ξεκινώ γιατί μου αρκεί 
και μόνο που ξέρω πως υπάρχεις.
Γιατί κουράστηκα να μοιράζομαι
χώρια τον ίδιο ήλιο.
Να ψηλαφίζω στον αέρα τον σφυγμό σου,
όλο και πιο αδύναμο.
Έρχομαι γιατί πάντα με περίμενες.
Στέγνωσαν τα μάτια σου να με καρτερείς.....
και εγώ αργούσα.
Θυμάσαι;Σου ζήτησα συγνώμη που τον δρόμο έχασα
μα τώρα για σένα θα έρθω......για εμένα.....για εμάς.
Φτάνουν οι ανάσες που χώρια σκορπίσαμε.
Έκλαψαν στον αέρα πριν διαλυθούν
και τα ονειρά μας να στοιχειώνουν κάθε βράδυ.
Να μου μιλήσεις για τα ανείπωτα,
να με πας στο μονοπάτι σου,
στο πεινασμένο λακάκι σου να με γνωρίσεις.
Θέλω να μου ζωγραφίσεις το έλεος της απουσίας μου
επάνω στο κορμί σου και εγώ να στο ξεπλύνω.
Πως;;;;
Όχι αλήθεια δεν με νοιάζει.
Φόρα ότι θέλεις.
Εκείνη την ημέρα θέλω μόνο να μυρίζεις ......έρωτα.
Παναγιώτης Στυλιανόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura