Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

19/1/12

ΤΟ ΠΑΝΩΦΟΡΙ :Ν.Γ.Λυκομήτρος

Picture by Sem Alain

Κάθε πρωί φοράω ως πανωφόρι τη μοναξιά μου
κλείνω την πόρτα πίσω μου
και πηγαίνω στη στάση
για να πάρω το λεωφορείο.
αναμένω σιωπηλός
μαζί με τους υπόλοιπους ζωντανούς-νεκρούς
αλλά το πανωφόρι με βαραίνει στους ώμους.
Κι ύστερα έρχεται το λεωφορείο
κι 'ολα ξεχνιούνται μονομιάς
καθώς βυθίζομαι στη δίνη της εργασίας.
ως το επόμενο πρωί
που θα φορέσω πάλι το πανωφόρι
και θα σύρω τα βαριά βήματά μου
μέχρι τη στάση.

Από την Ποιητική Συλλογή :Θροίσματα Θανάτου

2 σχόλια:

Ν.Γ. Λυκομήτρος είπε...

Σας ευχαριστώ θερμά για τις αναρτήσεις και για τις πολύ ταιριαστές εικόνες που τις συνοδεύουν!

Lefkoi Lykoi ( Liza G.A.) είπε...

Είναι τιμή μου κ.Λυκομήτρο!

Σας Ευχαριστώ πολύ !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura