Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

10/6/11

…ζω ονειρευόμενος Αγάπη.. Θάνος Πάσχος



Δε σ ερωτεύτηκα

γι' αυτό που δείχνεις

ερωτεύτηκα τη δική σου παλίρροια πάνω μου

πνίγοντας τις αισθήσεις μου,

το λευκό στολίδι πάνω στο δέρμα

φαίνεται να χάνει το φως, τη ζωή του,

συντρίβομαι στο χαμήλωμα των ματιών σου

και η φωνή σου γίνεται όχημα διαφυγής από τον μίζερο ρεαλισμό,

δε σ ερωτεύτηκα για τη γυναίκα που υπόσχεσαι

αλλά για το ανθισμένο τριαντάφυλλο στην όμορφη παρειά σου

που κάνει τον έρωτα ανίκητο σύμμαχό σου,

ατιθάσευτο εχθρό μου,

στις ώρες που περισσεύουν μέχρι να σε ξαναδώ..
...
Πηγές



4 σχόλια:

AnD είπε...

Πανέμορφο....! Ευχαριστώ για τους όμορφους στίχους και τις σκέψεις που μου χαρίσατε την ώρα της δουλειάς. Ό,τι καλύτερο.
:))

thanos είπε...

καλησπερα..ευχαριστώ πολύ για την τιμή να υπάρχει το όνειρό μου, ο στίχος μου σ αυτό το όμορφο ιστολόγιο της ποίησης.. προσφέρετε ένα χαμόγελο στη μίζερη πραγματικότητα, μια ανάσα ζωής στη δύσκολη κοινωνία μας..

Lefkoi Lykoi είπε...

Thanos ευχαριστώ πάρα πολύ για το ευγενικό σου σχόλιο
Εύχομαι πολλές ευαίσθητες και δημιουργικές στιγμές!

Lefkoi Lykoi είπε...

ΑnD χαίρομαι πολυ !
Σε ευχαριστώ πολύ
να περνάς όμορφα!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura