Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

10/7/10

Κοίτα πράματα - Κώστας Τριπολίτης



Σαν κλεμμένο ξωκλήσι
έτσι μ' έχεις αφήσει
και μου πήρες εικόνες και τάματα,
κοίτα κάτι πράματα.
Σαν κλεμμένο ξωκλήσι
έτσι μ' έχεις αφήσει
και μου πήρες εικόνες και τάματα, αχ,
κοίτα πράματα.

Και σφυρίζει ένας αγέρας στη ζωή μου
παγωμένος και μου παίρνει την ψυχή μου
κι έρχονται συννεφιασμένα τα χαράματα,
κοίτα πράματα.

Σαν κλεμμένο ξωκλήσι
έτσι μ' έχεις αφήσει
και μου πήρες σταυρούς και μαλάματα,
κοίτα κάτι πράματα.
Σαν κλεμμένο ξωκλήσι
έτσι μ' έχεις αφήσει
και μου πήρες σταυρούς και μαλάματα, αχ,
κοίτα πράματα !!!

Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη


1 σχόλιο:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Από τα ενδεχόμενα κάτι ξεφεύγει πάντα-
εκείνο που υποψιαζόμαστε λιγότερο-
κι όμως νικάει·
τόσης σκέψης ουρανός, τόσου
ουρανού βροχή
μέσα μας στάζει.
Νοτισμένη η αλήθεια μας…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura