Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

28/1/10

Ένα ποίημα - Θεοδωρίδου Άννα



Δηκτήριος κι απόψε ο αέρας του κορμιού σου,
μυροβόλα η αύρα της ανάσας σου,
βακίζω όνειρα αγιάτρευτα για 'σε απόλεκτε.
Ερνεσίπεπλος τριγυρνάς μες το υγρό δωμάτιο του είναι μου,
κι εγώ εκεί σε μια γωνιά ανύμφευτη,
να πλέκω όνειρα, να γνέθω χάδια, να κεντώ τον έρωτα,
επιθυμώντας το άγγιγμά σου άερκτε.
Νεογιλό το επόμενο πρωινό,
γυμνήτευες όλη τη νύχτα πάνω στο κορμί μου.
Αλίεκτε των πελάγων μου σ' αγαπώ,
γιατί γέννησες κύματα μες στα υγρά μαλλιά μου.

3 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Η φαντασμαγορία του "τίποτα"............

Anna είπε...

Λέξεις- εικονες-συναισθηματα...
μεχρι εκει...
Το τι-ποτα κερναω λοιπον...

LEFKOI LYKOI είπε...

Αγαπητή Άννα με τιμά η επίσκεψή σου στην σελίδα μου.
Αμβροσία το κερασμά σου!
Καλό βράδυ Άννα

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura