Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

25/1/10

Αχώριστος χωρισμός - Στέλλα Λιαράκου - Κοντραφούρη


Μαζί σου θα είμαι,
στο κύμα που θα σ΄ ακουμπά,
στον αέρα που με λαχτάρα θα σ' αγγίζει,
στο φως του φεγγαριού που θα σ' αγκαλιάζει
και ΣΦΙΧΤΑ θα σε κρατά.....
Μαζί σου είμαι,
τότε που κλείνω τα μάτια και δίπλα μου σε φέρνω,
σαν τον αέρα....... να σ' αναπνέω για να ζω,
σαν θάλασσα....... να με τυλίγεις για να υπάρχω....!!
Μαζί σου θα είμαι,
μ' αγάπη να σου γεμίζω την καρδιά,
όσες φορές με ζητήσεις, όσες φορές με
χρειασθείς.......
Κι όπως το κύμα,
όσες φορές να φύγω........
στην ίδια πάντα ακρογιαλιά θα γυρίσω
........για να σε βρω.........
Από την ποιητική συλλογή της Στέλλας Λιαράκου - Κοντραφούρη
"Αχώριστος Χωρισμός"

4 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

όμορφο!
πλημμυρισμένο αίσθημα!
καλησπέρα!

LEFKOI LYKOI είπε...

Γεμάτη ευαισθησίες η αγαπημένη Στέλλα , μας ομορφαίνει τις στιγμές
με ένα πολύ τρυφερό λόγο!
Καλό βράδυ !

asteri είπε...

Na po mono ena exaristo, giati
aftos o kompos sto laimo.......

LEFKOI LYKOI είπε...

Στέλλα αγαπημένη μου

σε λατρεύω !!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura