Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

25/12/09

Χάρτινη ζωή - Άλκης Αλκαίος



Καρφώνω λέξεις στο χαρτί κι απ’ το χαρτί γλιστράνε,
το νόημα που ‘χει πια χαθεί να ψάξω μου ζητάνε.
Σαν ένα φιλμ που πήρε φως όλα τα περασμένα,
κι εγώ ζητώ στα σκοτεινά του κόσμου τα κρυμμένα.

Από πού έρχεσαι που πας, ποιο είναι τ’ όνομά σου;
Μαργαριτάρι που ‘χασες τα λαμπυρίσματά σου.
Κάνε μου απόψε συντροφιά στο παγερό δρομάκι,
θα κάψω όλα τα χαρτιά να ζεσταθείς λιγάκι.

Καρφώνω λέξεις στο χαρτί νυχτώνω και χαράζω,
άλλου με πάει η ζωή κι αλλού κρυφοκοιτάζω.
Εικόνες, ήχους κι ευωδιές στα ξέφωτα μαζεύω,
παλεύω με τα ήμερα με τ’ άγρια ημερεύω.

3 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Χρόνια πολλά Λευκέ λύκε!!
με τις προσεγμένα ποιοτικές αναρτήσεις σου!!

LEFKOI LYKOI είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα πάντα ευγενικά σας σχόλια !
Σας εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλά, γεμάτα από δημιουργική έμπνευση !

Θεοδώρα είπε...

Μελωδικότατο :) μου αρέσει (:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura