Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

4/12/09

ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΕΦΗΒΙΚΑ - Στρατής Παρέλης



Όσα κι αν γράφω τελικά
χωρίς ήχο φωνής αθροίζονται οι μέρες μου:
στρατιώτες βουβοί:

μια φάλαγγα που πάει προς το μέτωπο.

Μαίνεται ο πόλεμος.. Κανένας ποιητής
δεν θα καθόριζε μια νίκη.

Κι αυτό που κατορθώνω αν το σκεφτείς
θούριος είναι αλλά με σημάδια κόπωσης.


Δεν εμψυχώνει γιατί κάπου έχω
την αστοχία να ρεμβάζω
μες τα τοπία του μυαλού που ενώ δημιουργώ
ποτέ δεν μου ανήκουν.

Τώρα
ξέρω αλλιώς ν' αποτυπώνομαι στα βότσαλα-

Με μουσική ονείρου!
Οδοιπορώ μέσα στις πολιτείες των ανθρώπων.

Πώς εξηγείται όμως να γερνάς με πλήθος αυταπάτες κι όταν
ο βίος σου βουλιάζει

να ονειρεύεσαι και πάλι εφηβικά;

4 σχόλια:

nantia11 είπε...

Καλημερα Λιζα μου.
Ομορφο ποιημα.
Με μουσική ονείρου...οδοιπορώ μέσα στις πολιτείες των ανθρώπων.
Η μουσικη μας ενωσε και χαιρομαι πολυ για αυτο.

Και κατι ασχετο.
Αυτη τη φορα ειδα ηταν επιλογη σου κι οχι αποφαση αλλων.
Το σεβομαστε και συνεχιζουμε.
Την αποψη μου την ξερεις.
Σε θελω εκει!
Αλλα καταλαβαινω ολες τις καταστασεις και ξερω ή μαλλον μπορω να φανταστω πως σκεφτεσαι.
Εγω θα ειμαι εδω...
Φυσικα θα τα λεμε.
Ενα μεγαλο χαμογελο και μια ευχη να εισαι ΕΣΥ καλα γιατι στην τελικη αυτο μετραει.
Την αγαπη μου την εχεις δεδομενη.
Καλο Σ/Κ
:)

LEFKOI LYKOI είπε...

Νάντιά μου θέλω να με πιστέψεις ...
ξαφνικά ένοιωσα ότι δεν είχε νόημα πιά !
Θα μπορούσα να σου γράψω σελίδες ολόλκηρες για τις αιτίες
αλλά και για την αφορμή,αλλά εσύ έχεις ήδη καταλάβει
γιατί εκει μέσα είσαι και εσύ και γνωρίζεις καλά.

Είμαι καλά και σίγουρα θα είμαι πολύ καλύτερα πλέον,
σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσι μου!

nantia11 είπε...

Ναι Λιζα ετσι ειναι.
Το νοημα χαθηκε και το καταλαβαινω.
Και μιας και τα λεμε μεσω ποιηματων θα σου αφησω ενα τετραστιχο του Ασιμου που πιστευω οτι τα λεει ολα.

"Πόσα μ'αποξενωσαν
ψευτικα ήταν καστρα
κι εχω βγει απ'εξω,
δεν τα χρειαζομαι.."

Καλο βραδυ!!

LEFKOI LYKOI είπε...

Ναι έτσι ακριβώς!
Καλό βράδυ Νάντιά μου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura