Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

18/12/09

1.Toυ Έρωτα το τέλος - Αλέξανδρος Δαμουλιάνος



Στα όνειρά μου μόνος περπατώ μες στο σκοτάδι
Και η καρδιά μου φυλακισμένη σ' εκείνο το βράδυ,
Μες στο σκοτάδι αχνοφέγγει μια κρυφή ελπίδα,
Μα αυτά που θέλω να σου 'πω,
Στάχτη τα κάνει του έρωτα η λεπίδα.

Κι όσο αίμα αγάπης τρέχει,
Ο πόνος τελειωμό δεν έχει.
Μα όταν του έρωτα σημάνει το τέλος,
Σαν περήφανος αητός θα πεθάνω
απ'του χωρισμού το βέλος.

Γοργοτάξιδο καράβι το μέλλον, που φέγγει μακριά μου,
Οι σκέψεις μου πλασμένες από μαύρη άμμο.
Μέσα στα όνειρά μου, σαν τρελός σ'αναζητώ,
Μα εσύ καρδιά μου,πουθενά, δεν είσαι εδώ!
(Από την ποιητική συλλογή :ΘΕΟΣ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura