Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

27/2/09

ΛΙΑΡΑΚΟΥ - ΚΟΝΤΡΑΦΟΥΡΗ ΣΤΕΛΛΑ - ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠ' ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ




ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠ'ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Ένα παράθυρο π' αγνάντευε το πέλαγο
κι ένα σπιτάκι μικρό στη μέση της πλατείας , εκεί
απένατι απ' τη θάλασσα.
Λυσσομανούσε ο βοριάς στην πίσω αυλή
κι απ'το Τσιρίγο ερχότανε η όστρια και βροντοκτύπαε
τα μπατζούρια.
Οι τοίχοι του ευωδιάζανε ασβέστη και νοτιά
κι από αχνάρια σιγανής περπατησιάς, τρίζαν
τα ξύλινα σκαλιά, γλυκό ανυπόμονο καλωσόρισμα. . .

Φτωχό , λατρεμένο σπιτάκι σε πάλιωσε
ο χρόνος και σε γκρέμισαν !

Μα ξάγρυπνη αγναντεύοντας το πέλαγο, θα
μένει η θύμηση . . .

Κι αν όπως θέλω να θρηνήσω, δεν μπορώ ,
Σ'ευχαριστώ, γιατί παλιά- πολύ παλιά
(τότε που άρχιζε η ζωή κι η συννεφιά
ήταν μακριά) από τις χαραμάδες σου
φεγγάρι γλίστρησε, κρυφά αγκάλιασε τ'όνειρό μου.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ευχαριστώ , εκεί στη άκρια του γιαλού
παλιά - πολύ παλιά (τότε που άρχιζε η ζωή)
και πριν ναρθεί η σκοτεινιά)
Φεγγάρι άλλου ουρανού ,
για λίγο,
ήσουν δικό μου. . .


Σεπτέμβρης 2008


" Nα χαμογελάς αγαπημένη μου Στέλλα
να μου χαμογελάς ... "
Λίζα

1 σχόλιο:

Kartson είπε...

Όμορφο ποίημα.
Αληθινό!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura