Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

20/2/09

ΧΟΡΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΟΛΟΓΥΜΝΗ



Χορέυω με την ψυχή ολόγυμνη


Μέσα στα μαγικά παλάτια της ποίησης

Χορέυω με την ψυχή ολόγυμνη

τσιγγάνικους , σπανιόλικους, κ'ανατολίτικους

χορούς

Χορεύοντας τυλίγομαι, μέσα στο ρόδινο σύννεφο

πέπλο της ποίησης.

Παίρνω το φεγγάρι, μέσα στις χούφτες μου

και γίνεται έρωτας.

Το ρίχνω στη θάλασσα και γίνεται καράβι.

Και με το νου δαρμένο...

από τρελλούς τσιγκάνικους χορούς

ταξιδεύω, αντάμα με τον έρωτα.

_________

Η φυγή
Στις ανθισμένες νερατζιές απόμειναν
οι χτύποι της καρδιάς μου.
Σε φλογισμένες χιονοθύελλες χαροπαλεύει
το κορμί μου.
Με ξεχασμένο έλκυθρο θα ταξιδέψει
σε χώρες αλαργινές.
Και μέσα στις παγωμένς χούφτες μου
θα φυλακίσω καποιες γλυκές αξέχαστες
δροσοσταλίδες...


2 σχόλια:

AERIKO είπε...

"Σώμα που χορεύεις κι έχεις οδηγό μες τα κύτταρα σου τον κοσμικό παλμό με τη φιλντισένια μέση χάραξε να σε χαρώ." :))

LEFKOI LYKOI είπε...

Αγαπημένο μου αερικό
σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το υπέροχο σχόλιο σου στο ποίημα της Καίτης Λύτρα.
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ !!
Λιζα

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura