Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

15/2/09

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΑΚΙ - ΟΙ ΦΤΕΡΟΥΓΕΣ ΤΩΝ ΓΑΛΑΖΙΩΝ ΚΥΚΝΩΝ





Το μικρό σπιτάκι

(ανάρτηση αφιερωμένη στην μητέρα μου)

Το μικρό σπιτάκι στην εξοχή
μένει ξάγρυπνο κάτω απ'τον ίσκιο
της ελιάς .
Αναστενάζει κάθε τόσο
και την παρουσία μας αναζητά
τα δάκτυλα όμως των ποδιών μας
στραβοπάτησαν σε μια λακούβα
με λασπόνερα...
Κι ' απόμεινε το μικρό σπιτάκι
δίχως τραγούδια και φιλιά.

_____________

Οι φτερούγες των γαλάζιων κύκνων


Το βαρύ σταυρό μου βάπτισα
στη γαλανή τη θάλασσα.
Το ακάνθινο στεφάνι μου
το στόλισα με μαργαρίτες της αυγής
Τα κρίματά μου απολογήθηκα
στο κύμα το ιερό
που μυστικά ποτέ του δεν προδίνει
φόρεσα το καινούριο μου ένδυμα
βαμμένο με τις σταγόνες της υπομονής.
Γέμισα το καλάθι της ψυχής μου
με πέρδικες κι αρώματα του Μάη
και ξεκίνησα για τη θρυλική χώρα
εκεί ώσπου οι άνθρωποι όταν κλαίνε
οι γαλάζιες φτερούγες των Κύκνων ...
ξέρουν να στεγνώνουν τα δακρυά τους.
_______________
Xαμένες θυσίες
Μέσα στη κιβωτό του Νώε, κοιμούνται
οι θλίψεις των περασμένων χρόνω.
Θεέ μου!Πόσο χαμένοι είναι οι ωραίοι πιστοί!...
Όταν θυσιάζουν το σιτευτό το μόσχο
σε πέτρινα είδωλα.

1 σχόλιο:

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Τρυφερότητα που συνοδεύεται από λυρισμό, ενώ οι "χαμένες θυσίες"
εκφράζουν μια πραγματικότητα
που μας βάζει σε σκέψεις.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura