Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

15/5/12

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ - ΕΛΛΕΙΨΗ - ΣΗΜΕΡΑ - ΜΕΣΑ ΜΑΣ

ΣΗΜΕΡΑ
Στις θύελλες της γνώσης πλαταίνω,
στης απανταχής το ξεψύχισμα.
Με τ'ανθρ'ωπινο σχήμα στο στήθος,
στον αιμάτινο έρωτα τρανεύω.
Και το προσωπό μου ανταμώνω,
στη δραπέτευση των μύθων.
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
ΕΛΛΕΙΨΗ
Άνοιξα διψασμένες τις αισθήσεις.
Η πίκρα της έλλειψης
σφραγίδα
στο στεγνό μου κλάμα.
Πως θέρθει η πλήρωση
στην παγερότητα
της τυπικής χειραψίας ;
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ


Από τα χαμόγελα των θεών
και τα τραγούδια των ανθρώπων
αναδύθηκα .

Στ'αγκάλιασμα των τύψεων ωρίμασα.
Έχω την ρώμη του καιρού

κι έχω το πάθος και τα πάθη.
Μέσα μου μύριες επάλξεις.


Στη φωτιά και την οδύνη
θα χτίσω την ανάσταση.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

ΜΕΣΑ ΜΑΣ

Π έ λ α γ α οι ά ρ ν η σ ε ς

ε λ κ υ σ τ ι κ ή η π α ρ α ί τ η σ η.

ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡




Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura