Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

30/1/09

ΘΑ - ΕΣΕΙΣ - Ο ΠΟΛΕΜΟΣ


Ο ΠΟΛΕΜΟΣ

Να σε βλέπω θέλω αύριο
μονάχα σε πολύχρωμη οθόνη
και να σ'ακούω
σε παλιό παραμύθι.

Την πανοπλία σου
θα μου τη δείχνουν
οι αρχαιολόγοι.
Η ιστορία θάναι μόνη πλάι σου.

Αν πεθάνεις πόλεμε
θα γεννηθεί ο άνθρωπος.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

ΕΣΕΙΣ

Εσείς που σημαδεύετε τις πληγές σας
με συγχορδίες σιωπής....

Η απάτη του πλάστη σας
στα ματωμ'ενα βλέμματα.

Πυρπολημένοι από σκιές
τα νεκρά βράδια...
Εσείς...


♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

ΘΑ

Θα φέρω τη ζωή
αφού τρανέψω
στο ποίημα
των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Θ'ανεμίσω τη φωνή μου
αγκαλιάζοντας
το παιδί που γεννιέται
στην αφή των άστρων.

Μεσ'τη γροθιά μου
θα σφίξω
της ζωής μου το ΚΑΛΗΜΕΡΙΣΜΑ.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura