Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου,
βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ

29/1/09

ΟΡΙΣΤΗΚΑ - ΒΙΚΥ ΚΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ


Η ποιήτρια Βίκυ Κυριοπούλου
ζεί και εργάζεται σαν φιλόλογος στην Αθήνα .

Η ποιητική συλλογή
" ΟΡΙΣΤΗΚΑ - ποιητική μικρογραφία "
εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο ΘΕΡΣΙΤΗΣ
το 1987
στην ΑΘΗΝΑ





OΡΙΣΤΗΚΑ


Ορίστηκα από τις ανθρώπινες δυνατότητες,
αιχμάλωτη στην αναπότρεπετη λειτουργία τους.

Από το φύλο μου ορίστηκα ,
στις γυναικείες ιδιότητες
υπακούοντας.
κι από τη θέση που μου έδωσαν
της κοινωνίας οι νόμοι.

Και πάλι ορίστηκα από την αστική μου επένδυση,
από της τάξης μου την η θ ι κ ή.


Όνειρο η λευτεριά μου από της φύσης
και της πόλης τα δεσμά .

Και η ενσάρκωσή της η αποσάρκωσή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

"Without Arms" MFA Thesis Animation by Alek Vacura